28 maart 2018

Afscheid Jan de Vos en Jan Noordzij

Op dinsdag 27 maart 2018 werd door de gemeenteraad afscheid genomen van de niet herkozen raadsleden. In Hardinxveld-Giessendam werd afscheid genomen van maar liefst negen raadsleden, waaronder Jan de Vos en Jan Noordzij.

De scheidende raadsleden werden toegesproken door de burgemeester en door hun fractievoorzitter. Vanwege zijn enorme inzet voor de gemeente Hardinxveld-Giessendam in de achterliggende 35 ½ jaar kreeg Jan de Vos een koninklijke onderscheiding. In het bijzijn van zijn vrouw, al zijn dochters en schoonzoons en overige familieleden kreeg hij de versierselen behorend tot de orde van Oranje Nassau opgespeld door burgemeester Heijkoop. Een prachtige blijk van waardering.

Op D.V. vrijdagavond 11 mei wordt er een SGP-bijeenkomst georganiseerd waarbij er door de kiesvereniging van de SGP afscheid wordt genomen van Jan de Vos. Deze bijeenkomst vangt aan om 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur) in de Parel. Van harte welkom!

Fractievoorzitter Arjan Meerkerk sprak beide personen toe.

Onderstaand de diverse toespraken en foto's van dit afscheid.

Toespraak Arjan Meerkerk.

Dankwoord Jan Noordzij

Dankwoord Jan de Vos

Foto's (beeld SGP Hardinxveld-Giessendam)

Foto's (beeld Cees van der Wal)

• Beluister hier het raadsverslag.
  • Lees ook het verslag op de site van Het Kompas >>
  • Lees hier een interview met Jan de Vos uit het AD van 28 maart 2018.