28 mei 2011

Constructieve gesprekken op de markt!

Op vrijdagmiddag 27 mei j.l. stond de SGP op de markt in Boven-Hardinxveld en zaterdagochtend 28 mei j.l. op de markt in Beneden-Hardinxveld. Constructieve gesprekken werden er gevoerd met de fractieleden en ook met wethouder Theo Boerman.

Uit de gesprekken blijkt dat we in Hardinxveld-Giessendam betrokken burgers hebben die willen meedenken etc., o.a. over het bezuinigingstraject, openbaar groen, honden- en paardenpoep, ondernemen, de WMO en nog vele andere onderwerpen. De fractie kreeg diverse reacties bijv. "wat is er eigenlijk aan de hand dat jullie hier staan?" "Nou gewoon zomaar mevrouw om met u in gesprek te gaan wat u bezighoudt in Hardinxveld-Giessendam." Zo'n vraag bevestigt gelijk maar weer eens dat we dit veel vaker moeten doen. Daarom niet alleen in verkiezingstijd wil de SGP zichtbaar zijn voor de bevolking maar ook buiten deze tijd. Horen en luisteren wat er leeft onder de bevolking en dat meenemen in eventuele verdere besluitvorming.

Al met al kan de SGP terugzien op geslaagde dagen die zeker voor herhaling vatbaar zijn. DV. 23 en 24 september hoopt de SGP zich weer op deze manier onder de bevolking te begeven.

Klik hier voor een foto-impressie van deze dagen.