22 juli 2014

Dhr. Augusteijn nieuwe waarnemend burgemeester.

Vanmorgen is bekend geworden dat Hardinxveld-Giessendam een nieuwe waarnemend burgemeester krijgt. De commissaris van de Koning, Jaap Smit, heeft de heer drs. R.H. (Roel) Augusteijn benoemd tot waarnemend burgemeester van Hardinxveld-Giessendam. De benoeming gaat in op 4 augustus 2014. De huidige waarnemer, de heer A.B. (Bert) Blase is per diezelfde datum benoemd tot waarnemend burgemeester in Vlaardingen.

De SGP is bijzonder content met de benoeming van de heer Augusteijn en feliciteert hem daarmee van harte. Het betreft een hernieuwde kennismaking met onze gemeente. Reeds eerder, van 14 september 2006 tot 15 september 2008, was hij waarnemer in Hardinxveld-Giessendam. Roel Augusteijn (CDA) is vanaf 15 september 2008 waarnemend burgemeester te Maasdonk. Deze gemeente wordt per 1 januari 2015 opgeheven. De SGP ziet uit naar een constructieve samenwerking en is overtuigd van zijn bestuurlijke ervaring en kennis van onze gemeente en de regio.

Klik hier voor het persbericht van de provincie Zuid-Holland.

Klik hier voor het persbericht van de gemeente H’veld-G’dam.