26 november 2014

Een kijkje in de Haagse Keuken

Arnoud Proos wilt u / jou informatie geven over de werkzaamheden van de SGP in de Tweede Kamer. Hij hoopt voornamelijk een beeld te geven welke werkzaamheden er achter de schermen worden verricht. Het onderwerp van de lezing is:

SGP-fractie:

`Een kijkje in de Haagse keuken`

Arnoud Proos, is voorlichter bij de SGP, voor onze fractieleden in de Tweede Kamer. Zoals u / jij misschien weet zit hij ‘dagelijks om tafel’ met onze volksvertegenwoordigers in de Tweede Kamer. Dhr. van der Staaij, dhr. Dijkgraaf en dhr. Bisschop.

De politieke bijeenkomst wordt gehouden op D.V. woensdag 3 december in het Hervormd Centrum aan de Talmastraat 9 te Hardinxveld-Giessendam. U / jij bent van harte welkom vanaf 19.30 uur, waarbij er dan een kopje koffie voor u klaar staat. De bijeenkomst begint om 19.45 uur. We hopen de bijeenkomst af te sluiten rond 22.00 uur.

Deze politieke bijeenkomst is voor zowel leden als niet-leden. Dus neem gerust belangstellenden, vrienden en/of familieleden mee!! Van harte Welkom!!