16 december 2020

Koninklijke onderscheidingen Van der Plas en Sterrenburg

Op vrijdag 11 december 2020 heeft burgemeester Dirk Heijkoop een zevental brandweerlieden onderscheiden. Van harte gefeliciteerd voor al deze brandweerlieden die zich met veel passie en verantwoordelijkheidsbesef al zovele jaren ingezet hebben voor onze veiligheid. Deze Koninklijke onderscheiding is een grote blijk van waardering.

Onder hen zijn ook twee oud-bestuursleden en één oud-raadslid van de SGP. Het betreft: Jan-Piet Sterrenburg, die lid was van het bestuur tussen 23-2-1996 en 17-11-2015 (de laatste zeven jaar als voorzitter) en Arie van der Plas, die raadslid was namens de SGP van 29-4-1986 tot 16-3-2006 (met een onderbreking van vier jaar) en bestuurslid van 20-2-1995 tot 19-2-1999. Arie is daarnaast zo'n 32 en Jan-Piet 28 jaar actief bij de brandweer. Wij willen als SGP dan ook beiden samen met hun vrouw en kinderen van harte feliciteren met deze welverdiende onderscheiding! Wij wensen hen van harte Gods zegen toe voor de toekomst.