29 maart 2013

Meld je als bedrijf aan voor de Dag van de Woningmarkt 2013.

De gemeente Hardinxveld-Giessendam organiseert een Woningmarkt om vragers en aanbieders op de woningmarkt nader tot elkaar te brengen. Op zaterdag 1 juni 2013 is het Hervormd Centrum het middelpunt van de koop en verkoop van woningen.

De gemeente nodigt plaatselijke bedrijven uit om hieraan deel te nemen. Daarbij wordt gedacht aan ondernemingen die een relatie hebben met woningbouw en de koop- en verkoop van woningen. Makelaars, banken, notarissen, architecten en bouwbedrijven (hypotheekverstrekkers en –adviseurs, leveranciers van keukens badkamers e.d.) worden gevraagd zich aan te melden. Tijdens de Dag van de Woningmarkt kunt u zich samen met de gemeente presenteren via een door u in te richten informatiepunt. Als bedrijf kunt u tot en met 25 april 2013 uw interesse kenbaar maken via woningmarkt@gemhg.nl. Na een voorlopige aanmelding ontvangt u een mail met nadere bijzonderheden.

Dit initiatief komt voort u uit de motie van alle partijen over “Dag van de woningmarkt”, die op 24 november 2011 in de gemeenteraad unaniem is aangenomen.