7 april 2014

Oud SGP raads- en bestuurslid dhr. C. Sterrenburg (76) overleden.

Met droefheid namen bestuur, fractie en wethouder van de SGP in Hardinxveld-Giessendam kennis van het overlijden van ons oud raads- en bestuurslid van de kiesvereniging dhr. C. Sterrenburg op 5 april jl. Tevens vader van onze voorzitter dhr. J.P. Sterrenburg.

Met veel liefde voor de partij heeft hij van 24 juni 1975 tot 1 mei 1990 in de raad van Hardinxveld-Giessendam de belangen van onze gemeente namens de SGP behartigd.

Tevens is hij ruim 30 jaar bestuurslid geweest van onze kiesvereniging van 8 oktober 1965 tot 23 februari 1996. Na zijn vertrek uit het bestuur van de kiesvereniging bleef dhr. Sterrenburg een trouw meelevend en betrokken lid, zo was hij was bijna altijd aanwezig op de vergaderingen van de kiesvereniging en had hij daar ook zo zijn gewaardeerde inbreng. De heer Sterrenburg werd 76 jaar.

We wensen en bidden onze voorzitter,  mevrouw Sterrenburg, samen met de kinderen en kleinkinderen, Gods nabijheid  toe in deze zware weg en de Heere heilige ook deze roepstem aan ons aller hart.

De bijgevoegde foto is genomen in het voorjaar van 2011, bij de SGP stand op de markt in Boven-Hardinxveld.