20 september 2014

SGP in gesprek met inwoners!

“Zijn er weer verkiezingen binnenkort?”, vroeg iemand toen zij ons met de SGP-vlaggen, parasol en statafels zag staan? “Nee hoor, we willen graag van u horen wat er goed gaat en waar het beter kan in Hardinxveld-Giessendam! En dat doen we niet alleen in verkiezingstijd.”

De SGP kwam sterker uit de bus dan de vorige keer en dat vertrouwen willen we graag waarmaken. Daarom stonden leden van de fractie, het bestuur en wethouder op vrijdagmiddag 19 september in Boven-Hardinxveld en zaterdagochtend 20 september in Beneden-Hardinxveld op de weekmarkt. Thema’s als zorg, leefomgeving en noodzakelijke bezuinigingen leven bij de mensen. De fractie staat open voor signalen en probeert daar in het raadswerk ook concreet iets mee te doen. Het is goed om tijdens de gesprekken zowel aangemoedigd als aangescherpt te worden! Mooi is ook om te horen hoe mensen de verantwoordelijke rol die de SGP (landelijk en plaatselijk) draagt waarderen en hoe mensen hier ook voor bidden. Bestuurders en politici hebben uw steun en gebed nodig!