1 maart 2014

SGP-(lijst)trekker op bezoek!

Afgelopen vrijdag en zaterdag ging de SGP karavaan weer door Hardinxveld-Giessendam. De inmiddels landelijk bekende aanhanger werd zowel letterlijk als figuurlijk getrokken door de (lijst-)trekker. De ludieke combinatie trok volop de aandacht en de kandidaten konden dan ook goed hun inhoudelijke boodschap kwijt.

Vrijdagmiddag werd door de fractie een bedrijfsbezoek gebracht aan pensionstal De Watertoren. Dit exclusieve paardenbedrijf is een aantal jaren geleden gerealiseerd door ondernemer Wim van Dijk. De fractie was duidelijk onder de indruk van het resultaat, wat met veel passie en inzet is bedacht en ontwikkeld. Ondernemer Wim van Dijk benadrukte de prettige samenwerking en de korte lijnen met de gemeente rondom dit dossier. Dezelfde middag werd een bezoek gebracht aan Dekker & Stam, deze firma handelt in olie en scheepvaart artikelen en is een begrip voor beroepsvaart en pleziervaart. Het bedrijf laat zien wat een mogelijkheden de ligging van Hardinxveld-Giessendam aan het water biedt.

Vrijdagavond ging de fractie in het winkelcentrum van Hardinxveld-Giessendam in gesprek met veel inwoners om aan te geven wat de SGP belangrijk vindt, maar ook om te luisteren wat de inwoners belangrijk vinden. Zaterdagochtend werden korte bezoeken gebracht aan de Hoogvliet in Boven-Hardinxveld, de markt in Beneden-Hardinxveld en het Peulenplein. Onder het genot van echte oranje SGP soesjes werden diverse vruchtbare gesprekken gevoerd.

Een uitgebreid fotoverslag kunt u terugvinden in ons fotoboek.