6 maart 2014

SGP- (LIJST)TREKKER OPNIEUW ON TOUR!

Donderdag 6 maart 2014 trok de SGP- karavaan met de (lijst) trekker en aanhanger opnieuw door het dorp, ditmaal werden de ouderen in zorgcentrum Pedaja verrast tijdens het koffieuurtje met een bezoek van de fractie.  Uiteraard met de inmiddels bekende SGP- soesjes. Lijsttrekker Arjan Meerkerk hield een korte toespraak waarin hij helder aangaf waar de SGP o.a. voor staat met name op het gebied van de zorg.

In de middag trok de karavaan naar de Koningin Wilhelminaschool, daar werden de kinderen bij het uitgaan van de school verrast op een traktatie en ballonnen. En dat de kinderen zich de traktatie lieten smaken blijkt wel uit de foto’s. Het liep af en toe flink storm bij de aanhanger!

Aan het einde van de middag werd het station in Beneden Hardinxveld aangedaan waar de reizigers werden verrast op een warme snack, die er bij velen zeker ingingen. Ook hier werden er weer diverse vruchtbare gesprekken gevoerd!

Al met al weer een geslaagde dag SGP on Tour! Kijk voor foto's van deze dag in het fotoboek.

De komende dagen gaat de SGP (lijst) trekker weer verder on Tour, zo hoopt de SGP o.a. vrijdag 14 maart  in Boven-Hardinxveld op diverse locaties aanwezig te zijn en op zaterdag 15 maart hoopt de SGP u weer te ontmoeten op de markt in Beneden Hardinxveld!

Vergeet u ook de verkiezingsmarkt niet van zaterdag 8 maart in het gemeentehuis, naast de verkiezingsmarkt zal in de raadszaal het verkiezingsdebat worden gehouden van de gemeente Hardinxveld-Giessendam, u komt toch ook?