11 juli 2017

SGP raadpleegt mening inwoners

Afgelopen vrijdagavond maakte de SGP een start met het verkiezingsprogramma 2018-2022. In het centrum van Beneden-Hardinxveld en bij Hoogvliet in Boven-Hardinxveld gingen SGP-vertegenwoordigers in gesprek met inwoners. De SGP wil ter voorbereiding op de gemeenteraadsverkiezingen, die gepland staan in maart 2018, weten wat er goed gaat in Hardinxveld-Giessendam en wat er verbeterd kan worden.

De SGP heeft een enquête ontwikkeld met vragen zoals: ‘Waar bent u blij mee in het dorp? Wat kan er bij u in de straat, wijk of buurt verbeterd worden? Wat verdient in het algemeen in ons dorp meer aandacht?’. SGP-fractievoorzitter Arjan Meerkerk: “Activiteiten zoals deze scherpen ons op en helpen bij het bepalen van prioriteiten voor de toekomst. Het is heel belangrijk voor ons om te horen wat mensen in de praktijk bezighoudt. Duidelijk zal zijn dat de SGP zich hoe dan ook sterk maakt voor speerpunten die aansluiten bij christelijke normen en waarden waarvoor de partij opgericht is”.

De komende weken is de SGP op verschillende momenten in het dorp te vinden om in gesprek te gaan met inwoners. Op zaterdag 17 juni hebben wij een standplaats op de braderie in de Peulenstraat ter hoogte van de Oude Kerk. Op vrijdag 7 juli van 19.00 tot 20.30 uur zijn wij te vinden in het centrum van Beneden-Hardinxveld en bij Hoogvliet in Boven-Hardinxveld. Het is ook mogelijk om de enquête in te vullen via de website, zie onderstaandel link.

Foto's van de avond vindt u in ons fotoboek.

Enquête verkiezingsprogramma