23 januari 2010

SGP start verkiezingscampagne.

Met het overhandigen van het verkiezingsprogramma en het aansnijden van een “SGP-taart” heeft lijsttrekker Theo Boerman op 23 januari 2010 het startsein gegeven voor de verkiezingscampagne van de SGP.

Tijdens een korte informele bijeenkomst met de eerste zes kandidaten van de lijst, het bestuur van de kiesvereniging en leden van de campagnecommissie, bood Theo Boerman het verkiezingsprogramma 2010-2014 voor de gemeenteraadsverkiezingen aan.

Foto: Martin Eijkelenboom

De komende weken hoopt de SGP zich nadrukkelijk aan de burger te presenteren. Zo wordt er op 11 februari in het Hervormd Centrum een interactieve verkiezingsavond georganiseerd, waar de eerste 6 kandidaten zich voorstellen en er in enkele workshops ruimte zal zijn voor debat. De SGP zal op 26 februari ook aanwezig zijn op de markt in Boven-Hardinxveld en op 27 februari in Beneden Hardinxveld.  Verder zal de SGP op 27 februari aanwezig zijn in het gemeentehuis tijdens het lijsttrekkersdebat.

Ook d.m.v. internet wil de SGP zich nadrukkelijk presenteren. Op de website www.hardinxveld-giessendam.sgp.nl kunt u het verkiezingsprogramma inzien (uiteraard is dit ook telefonisch op te vragen) en staan er o.a. interviews met de eerste 6 kandidaten van de lijst. Op de website worden ook enkele video-opnamen geplaatst, waarin lijsttrekker Theo Boerman sommige punten uit het verkiezingsprogramma nader toelicht.

Tot slot zal er op 2 maart een bezinningsbijeenkomst in het kerkgebouw van de Gereformeerde Gemeente gehouden worden.

Vier jaar geleden ging de SGP de verkiezingen in met het motto “Koers bepaald?!”.

De SGP vindt dat het beleid van de laatste jaren voortgezet moet worden en gaat daarom als vervolg op deze raadsperiode verder met het motto “KOERS HOUDEN!”