13 januari 2012

Terug- en vooruitblik van wethouder Boerman. Resultaten hard werken worden zichtbaar!

Iedereen die om zich heen kijkt ziet dat er veel tot stand gekomen is in ons dorp. Het is het resultaat van jaren hard werken. En het bewijs dat krachtige colleges veel tot stand kunnen brengen. De komende weken wil wethouder Boerman u in een aantal afleveringen die wekelijks gepubliceerd worden 'meenemen' in de portefeuilles die onder zijn verantwoordelijkheid vallen. Graag laten we wethouder Boerman hierover zelf aan het woord:

Beste lezer,

Het jaar 2011 ligt weer achter ons. Een jaar waarin we de kracht en de gezondheid van de Heere God hebben ontvangen om ons werk te doen. We hebben onze bijdrage aan het bestuur van onze gemeente mogen leveren in de wetenschap dat we dat niet in eigen kracht kunnen. Als we aan het begin van het nieuwe jaar terugblikken, past ons dankbaarheid over wat tot stand komt en tot stand is gebracht. En dat is heel veel. Het ging niet altijd zonder rimpel of tegenslag. Soms was het verstandig wat meer tijd te nemen of plannen bij te stellen. Een andere keer moest stevig worden doorgepakt.

De komende weken wil ik u in een aantal afleveringen meenemen langs tal van zaken die tot stand zijn gekomen binnen mijn eigen portefeuilles. Zoals u weet zijn dat financiën, verkeer en vervoer, milieu, openbare werken en revitalisering van bedrijventerreinen. Ik beschouw het als een voorrecht namens een aanzienlijk deel van onze inwoners deel te mogen uit maken van een krachtig college. Graag leg ik daarvan verantwoording af.

Theo Boerman, wethouder